Yüreğir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Kocaispir’in Sabuncu ailesidesteği ile ilçeye kazandırdığı Hanım Sabuncu Kreşi törenle hizmeteaçıldı.Yüreğir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Kocaispir’in girişimleri vehayırsever Sabuncu ailesinin desteği ile PTT Evleri Mahallesi’neyaptırılan Hanım Sabuncu Kreşi düzenlenen törenle hizmete açıldı.620 metrekare kapalı, 128 metrekare iç avluya sahip, 80 kişikapasiteli, her biri 20 kişilik 4 derslikten oluşan modern kreşinaçılış..
Yüreğir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Kocaispir’in Sabuncu ailesidesteği ile ilçeye kazandırdığı Hanım Sabuncu Kreşi törenle hizmeteaçıldı.Yüreğir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Kocaispir’in girişimleri vehayırsever Sabuncu ailesinin desteği ile PTT Evleri Mahallesi’neyaptırılan Hanım Sabuncu Kreşi düzenlenen törenle hizmete açıldı.620 metrekare kapalı, 128 metrekare iç avluya sahip, 80 kişikapasiteli, her biri 20 kişilik 4 derslikten oluşan modern kreşinaçılış törenine, Yüreğir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Kocaispir’inyanı sıra Adana Valisi Süleyman Elban, AK Parti Adana MilletvekilleriAbdullah Doğru, Tamer Dağlı, İl Jandarma Komutanı Albay Taşkın Keleş,AK Parti İl Başkanı Mehmet Ay, Hayırsever İş insanı Nuri Sabuncu,Nevzat Sabuncu, Ahmet Nuri Sabuncu, Mehmet Nuri Sabuncu ve mahallesakinleri katıldı.BAŞKAN KOCAİSPİR: “ÇOCUĞA YAPILAN YATIRIM ÇOK KIYMETLİ”Açılış töreninde konuşan Yüreğir Belediye Başkanı Fatih MehmetKocaispir, çocuğa ve gençliğe yapılan yatırımın çok kıymetli olduğunubelirterek, “Yüreğir malumunuz dezavantajlı bir ilçemiz. Görevegeldiğimizde hiç kreş yoktu burada. Biz ilk kreşi Atakent Mahallemizdeaçtık. Daha sonra PTT Evleri Mahallemizde bir kreş yapmaya kararverdiğimizde, kendi imkanlarımızla da bunu yapabilirdik ama birhayırsever büyümüzün yapması uygun olur diye düşündük. AklımızaSabuncu ailesi geldi. Sağ olsunlar Sabuncu ailemiz bu işi üstlendiler.Hem mimarisi hem personel altyapısı ile Adana’da bu konuda oldukçaiddialı bir kreşimizi ilçemize kazandırmanın mutluluğunu yaşıyoruz.Sabuncu ailemize yürekten teşekkür ediyorum.” dedi.AHMET NURİ SABUNCU: “HİÇ TEREDDÜT ETMEDİK”Başkan Kocaispir’in kreş yapma teklifini kendilerine sunduğunda hiçtereddüt etmediklerini dile getiren İş insanı Ahmet Nuri Sabuncu, “Bufikri Fatih Başkan bize açtığında Nevzat amcam da babam da tereddütsüzhemen başlamamız gerektiğini, ilk fırsatta da bitirmemiz gerektiğinisöylediler. Allah’a çok şükür çok kısa sürede bitirmek nasip oldu.Adanamıza, Yüreğir’imize hayırlı uğurlu olsun” diye konuştu.VALİ ELBAN: ‘AVRUPAİ TARZDA BİR KREŞ’Konuşmasında eğitimin önemine dikkat çeken Vali Dr. Süleyman Elban,“Eğitim işi önemli. Özellikle çocukların okul öncesinden başlayarakdoğru bir eğitimle buluşmaları, gelecek dönemdeki karakterleri,kişilikleri, öğrenme kabiliyetleri açısından çok önemli bir yer teşkilediyor. Bu nedenledir ki artık okul öncesi eğitimler de zorunlu eğitimkapsamına alınmak durumunda kalındı. Kreşimiz Avrupai tarzda ve mimariözellikler ile çok güzel bir proje olmuş. Aynı zamanda kullanıcıdostu, çocukların içerisinde güvenle oyun oynayabilecekleri ve hertürlü ihtiyaçları da karşılayabilecekleri, herhangi bir sıkıntıçekmeden eğitim alacakları güzel bir tesis olmuş. Emeği geçenleritebrik ediyorum.” şeklinde konuştu.Konuşmaların ardından dualar eşliğinde Hanım Sabuncu Kreşinin açılışıgerçekleştirildi. Açılışın ardından kreşi gezen protokol üyeleri vedavetliler çocuklarla yakından ilgilendi.