Ceyhan Belediye Başkanı Hülya Erdem, Ceyhan’da binaları olmayan engellilere yer sözü verdi. 10 – 16 Mayıs engelliler haftası münasebetiyle Ceyhan Engelli Bireyler Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği’nin (CEYBİDER) düzenlemiş olduğu yemeğe katılan Ceyhan Belediye Başkanı Hülya Erdem, engellilerle ve engelli aileleri ile sohbet etti, sıkıntılarını dinledi. Düzenlenen akşam yemeğinde engelli bireyler ve aileleri ile bir araya..
Ceyhan Belediye Başkanı Hülya Erdem, Ceyhan’da binaları olmayan engellilere yer sözü verdi.
10 – 16 Mayıs engelliler haftası münasebetiyle Ceyhan Engelli Bireyler Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği’nin (CEYBİDER) düzenlemiş olduğu yemeğe katılan Ceyhan Belediye Başkanı Hülya Erdem, engellilerle ve engelli aileleri ile sohbet etti, sıkıntılarını dinledi.
Düzenlenen akşam yemeğinde engelli bireyler ve aileleri ile bir araya gelen Başkan Erdem, ‘Ceyhan’da herkesin daha huzurlu ve daha ferah bir şehirde yaşama isteğinde bulunduğu kendilerinin de üstlendikleri görev itibariyle halkın bu taleplerine cevap vermekle mükellef olduklarını’ söyleyerek engelli bireylere Dernek binası sözü verdi.
Başkan Erdem’in verdiği söz karşısında engelliler adına teşekkür eden Dernek Başkanı Ercan Çakar, “Öncelikle başkanımıza ve bugün bizi burada yalnız bırakmayan herkese teşekkür ederim. Binamız yok bu konuda çok mustaribiz. Sayın Başkanımızın bu sözü hepimizi mutlu etti, inşallah bir sonraki programımızı dernek binamızda yaparız” diye konuştu.